Dostępność Architektoniczna

Siedziba ZLM al. T. Kościuszki 47

podjazd od frontu budynku oraz wjazd samochodem dla osób niepełnosprawnych ruchowo na parking od strony ul. Wólczańskiej 64, gdzie znajduje się wydzielone miejsce parkingowe. Drzwi należy otworzyć ręcznie, używając siły. W budynku brak windy. Osoby niepełnosprawne obsługiwane są przez pracowników jednostki na parterze budynku w wydzielonym pokoju, jest także możliwość skorzystania z toalety. Informacja wizualna o rozmieszczeniu pomieszczeń umieszczona w holu głównym, informacja głosowa udzielana przez pracownika punktu informacyjnego. Budynki oraz pomieszczenia pracy i toalety znajdujące się w części operacyjnej wykorzystywane są przez pracowników i nie są dostosowane do potrzeb osób z dysfunkcją narządu ruchu (bariery architektoniczne: budynek o różnej liczbie kondygnacji, schody, brak wind). Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Istnieje możliwość umówienia spotkania z Dyrekcją Zarządu po wcześniejszym wyznaczeniu terminu pod numerem telefonu 42 628 70 00.

Sprawy z zakresu czynszów i spraw technicznych związanych z konkretną nieruchomością załatwiane są w siedzibach właściwych Rejonów Obsługi Najemców (RON) -  poniżej lista adresów:

RON Centrum ul. Piotrkowska 238

wejście z poziomu ulicy, obsługa klienta na parterze budynku, informacja wizualna o rozmieszczeniu pomieszczeń umieszczona w holu, informacja głosowa udzielana przez pracownika punktu kancelaryjnego. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

RON Północ ul. Limanowskiego 194/196 

obiekt nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Obsługa klienta na parterze budynku, informacja wizualna o rozmieszczeniu pomieszczeń umieszczona w holu, informacja głosowa udzielana przez pracownika punktu kancelaryjnego. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

RON Południe ul. Ciasna 19a 

obiekt nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Obsługa klienta na parterze budynku, informacja wizualna o rozmieszczeniu pomieszczeń umieszczona w holu, informacja głosowa udzielana przez pracownika punktu kancelaryjnego. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

RON Wschód ul. Sobolowa 1

obiekt nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Obsługa klienta na parterze budynku, informacja głosowa udzielana przez pracownika punktu kancelaryjnego. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

RON Zachód ul. Wapienna 15

obiekt nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Do wejścia prowadzą schody. Obsługa klienta w budynku, informacja wizualna o rozmieszczeniu pomieszczeń umieszczona w holu, informacja głosowa udzielana przez pracownika punktu kancelaryjnego. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

RON Zasobu Obcego ul. Ciasna 19a

obiekt nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Do wejścia prowadzą schody. Obsługa klienta w budynku, informacja wizualna o rozmieszczeniu pomieszczeń umieszczona w holu, informacja głosowa udzielana przez pracownika punktu kancelaryjnego. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.