Ochrona Danych Osobowych

Informacja dotycząca ochrony danych osobowych

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, dla których administratorem danych jest Zarząd Lokali Miejskich

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również RODO), informujemy, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Zarząd Lokali Miejskich, Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, adres e-mail: zlm@zlm.lodz.pl, tel.: 42 628 70 00.

2. Administrator danych osobowych informuje, iż został powołany inspektor ochrony danych osobowych, którego funkcję pełni Pani Dorota Tomczak-Dratkiewicz. Kontakt z inspektorem jest możliwy pod ww. adresem administratora danych oraz adresem e-mail: iod@zlm.lodz.pl , a także telefonicznie pod numerem telefonu 42 628 70 34.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązków ustawowych, w tym m.in. wykonywania zawieranych umów pomiędzy stronami przez okres niezbędny do wykonania obowiązków ustawowych.

4. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:

  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO - gdy przesłanką przetwarzania danych jest wyrażona zgoda w jednym lub większej liczbie oreślonych celów;
  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO - gdy przesłanką przetwarzania danych jest realizacja obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych a wynikających z obowiązujących przepisów prawa;
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO – gdy przesłanką przetwarzania danych jest zawarcie i wykonanie umowy;
  • art. 6 ust. 1 lit. e RODO - gdy przesłanką przetwarzania danych jest wykonywanie zadań realizowanych w interesie publicznym oraz w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych;
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO - gdy przesłanką przetwarzania danych jest realizowanie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych;

5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:

  • dostępu do treści swoich danych, na podstawie art.15 ogólnego rozporządzenia;
  • sprostowania (poprawiania) danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia;
  • ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia;
  • usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na podstawie art. 17 ogólnego rozporządzenia

6. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych za każdym razem, gdy w Państwa ocenie dane będą przetwarzane w sposób nieprawidłowy.

7. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

  • podmiotom uprawnionym przepisami prawa;
  • podmiotom, którym powierzono przetwarzanie danych w imieniu administratora danych oraz podmiotom świadczącym obsługę doradczo-administracyjno-organizacyjną Zarządu, np. kancelaria, dostawca poczty elektronicznej, dostawca programu do fakturowania itp.

8. Administrator przetwarza dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celów do jakich dane zostały zebrane, a następnie przez okres obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.

9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.

10. Dane osobowe w myśl przepisów RODO nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej (tj. poza Unię Europejską i do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym).

11. Administrator nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.


Gospodarowanie zasobem lokalowym (Gmina we Wspólnocie)


Metryka strony i historia zmian